Thursday, November 05, 2009

Last Minute Entries

gwen
harold
duncan
dj
chef pumpkin + harold + gourd
batchris
beth





chris





courtney





courtney





duncan





gwen





harold





duncan and courtney





SIERRA!?!?!? -- wait a minute ... she's not on till next season.






trent





28 comments:

MadiYasha said...

Nate! You are a delicious Trent.

liza said...

YAY!!!mine is the courtney near a school and giving papers that written 'vote for courtney!!!'(i also drew courtney there but you can barely see it) ^^

Anonymous said...

Everyone did so good!!
but alot of the entries look photoshoped are you allowed to do that???

Anonymous said...

haha... Sierra.
i saw the trailer for next season, looks like it'll be awesome! =D

Canadia said...

That Chris is epic.

Anonymous said...

lol Sierra and Batchris are the same Kid

Anonymous said...

that duncan in the caroon bg has my vote ( even tho we aint voting )

Anonymous said...

Wow! I could tell that was Nate. XD

tofsilver said...

Wow! Someone actually dressed up as Sierra! That's so cool and unexpected!

Anonymous said...

Ahh! Yay my buddies got put up! X]

Anonymous said...

The first gwen is pretty cool! and so is the harold!

Giuliana said...

Damn, that Chef pumpkin is FANTASTIC! OK, now I think the best pumpkins are:

1. Chef
2. Ezekiel
3. Noah
4. Harold with evil grin XD
5. Noah and Cody

Really, REALLY great jobs!

~#1TDiFan said...

I sent mine but I don't think it was showing up on the e-mail oh well I sucked anyway lol anyway I hope u guys do a contest on Fan-art cuz i have some awesome fanart i'd love to show u!
~#1TDiFan

Bianca said...

sierra? omg omg omg


cody gets a gf... and its not me...i think i might just cry :P


but im excited!

Anonymous said...

Wow I actually made it!( I am the duncan that has the dog in front of me.)

Anonymous said...

the sierra girl looks like some one i know.......

Anonymous said...

dang lot of pics

Anonymous said...

LOL the duncan in the 'tdi background' is hilarious! (:

P.B.D. said...

SIERRA!! WOOHOO! Cody obsesser!!!
XD Saw the TDM trailer. Me thinks some producers been reading some Total Drama Comeback Maybe. ;)

Baylee aka batchris aka sierra said...

yayz mine got put up!I luv the harold costumes, well done!♥

Anonymous said...

The first Gwen reading a book is AWESOME!!!

Heart Like A Shark Tank said...

Oh God, my DJ is so atrociously underdone. Everyone tried soooooo hard. All I did was throw on a shirt. How ... Underdone xD If anyone can find a better word than underdone, plz tell me xD

Ella and Izzy said...

Sierra? someone told me it was Kathie? or is there more then 2??

Sam said...

duncan has a dog? well its cute ;)

Anonymous said...

ít's better DxC come back together, or alot fãns will never watch the serie again.
You guys don't want that, do you? So, stop make the good couples break up and put they together again!!!

Castfire said...

I'm not too happy that a Cody lover will be on the show — not just because I love him to bits, but because it goes against his rules. He's supposed to be the geeky, "uncool" kid who always strikes out with the ladies. Giving him Sierra ruins that. :\

Anonymous said...

I'm glad DXC broke up, it was waay to much overdoes of DXC throughout the show, and it was so overrated. Infact, It only makes me more excited for the finale on tuesday!

Emily Girl said...

The Sierra looks like someone I know... and wats scarier is that she has the same name: Sierra O_o