Friday, June 19, 2009

Custom poses -- TDA episode 2

Here's some more custom posing from the second episode of Total Drama Action
(AKA episode 28 --- because it's the 28th scripted episode of the series)






17 comments:

TDIFan247 said...

LOL the one with leshawna was hilarious! And I was soooooooooooooooooooooooo happy that geoff and bridgette got eliminated. They got frickin' annoying after season 1. Too bad we'll see them making out again... Oh well. BTW, first post! XD :)

Baylee was here said...

Awesome! and is it just me or does beth seem really creepy?

Samantha said...

hairspray is so manly. lol i agree with you trent! its so funny.

Jason said...

Hi, can you please get the custom poses of Izzy (E-Scope, Explosivo) wearing her pajamas in TDA Episode 3: "Riot on Set"?

Anonymous said...

just for ur information... hair spray IS manly.. haha jk

Anonymous said...

as always, awesome pics, AWESOME SHOW!!! I LOVE YOU

Anonymous said...

Aaaaah, nice. Duncan got slimed. "Wh-. . .does this mean I'm out?"
LOVE THE SHOW, guys!

Anonymous said...

DJ's all, "Save yourselves! Not really! Hey, hey, COME BACK! I was just being dramati-. . .Dang it."

Melissa :) said...

Lol thats cool, but beth look weird with half her body just floating there with her tongue sticking out. Great episode though!!!!

BethShouldWinTDA said...

LOL, yeah, I agree. Izzy in her pajamas picture next week, please. (My friend says she was wearing pajamas but I must've missed it.) I don't remember Beth's ticking her tongue out during the episode... I love the pictures, keep 'em coming!

CRRRAZY Sam said...

wheres trent

bkreed10 said...

Hey did you guys notice that in TDA, Courtney has no more freckles? Totally off-topic, I know, sorry.

Anonymous said...

I know it's kind off-topic, but I was surprised that CN left "HOLY CRAP" and "SUCKING" and what Harold said about his butt in the fourth episode last night. I mean, they edited out Harold saying "un-pantsing me" in the second ep, and replaced it with a lame "romancing me". But still, I was kinda shocked since they edited TDI so much. SORRY ABOUT THE OFF-TOPICNESS

dumbquestions said...

how come Beth's mouth is so big compared to the other girls'? Would it just look weird if she had lips? And why does Justin have lips? All the other guys don't. Is that just a "hot" guy thing?
-dumbquestions

Anonymous said...

FACEPLANT!
lol

CRRRRAZY Sam said...

LOL, yeah, I agree. Izzy in her pajamas picture next week, please. (My friend says she was wearing pajamas but I must've missed it.) I don't remember Beth's ticking her tongue out during the episode... I love the pictures, keep 'em coming!
-
i want to see trent is pajamas

Anonymous said...

I want chris to be a little nicer to the people who does the challanges jeeeezzz....