Monday, June 15, 2009

Thanks For Watching!!

"Cartoon Network’s Total Drama Action Premieres as Most-Watched Program of the Day on All TV among Kids 6-11, Kids 9-14, All Boys

New Animated Reality Series Rockets Network to Its Best Thursday Night Prime Time Performance Year-to-Date"



I guess a few of you tuned in. ~thx

37 comments:

Anonymous said...

Sorry but I've got to ask, did Owen forget to wear his pants again?

Anonymous said...

If that isn't a spoiler, what episode is that picture from?

Apples928 said...

Is the picture a shot from an episode Courtney is in?

Anonymous said...

it looks like by this picture owen might win again thats not fair!

Anonymous said...

It's no suprise that alot of ppl watched tda/i it's just that awesome :) Did Owen get his jaw unwired? Nice... AND WHERE'S HIS PANTS?!?!?!?!

Camille said...

awesome...........
em....Owens pants are missing

Alex said...

wow that's great. congrats you guys!

Kristin said...

Ages 6-11 and 9-14? xD -feels old- I must be the only 16 year old who still loves cartoons... oh well. ^3^ I wuv this show.

Melissa :) said...

Ur welcome!!!!

Anonymous said...

Is Owen wearing pants? I dont think Owen is wearing pants.

Anonymous said...

Dont feel bad Kristin Im going to b 21 in 6 weeks and I still like cartoons

Britney said...

Wouldn't miss it for the world! :) This season is going to be awesome! and btw I'm fifteen and LOVE Total Drama<3

tofsilver said...

I certainly watched the premiere and I'm definitely gonna watch every new episode that comes out every Thursday (Just like I did with Total Drama Island)!

Anonymous said...

That is okay Kristen, I am 18.

I had such a strange dream a couple days ago.
Duncan and Courtney met after a long while. Courtney's hair was in a ponytail and Duncan was wearing a hat that the carnival booth people wear (I am not sure why). Courtney kissed Duncan but then Duncan broke up with Courtney! Everyone (other characters) was shocked. Then Duncan grabbed Gwen and started kissing her. Everyone then was disgusted, especially Trent and Courtney was heartbroken.
Why would my subconscious do this?!
Truthfully, I am a Duncan and Courtney fan.

Anonymous said...

wow owen you might wanna look down. lol it would be funny.

!the ultimate courtney fan! said...

holy crap i was one of those people. and dont tell me that pic is from owen winning. i heard rumors where courtney or lindsay would win but not owen. im serious, if he wins i will go to an extremely tall mountain and jump off. ok jk, but i would lock myself in my room and start crying. not only do i not like him but its no fair if he wins.....again

Melissa said...

I guess a few of us did tune in.

Anonymous said...

That pic looks like owens gonna win again.

Le'Onna said...

I GOT A IDEA FOR ONE OF THE SEASON YOU SHOULD MAKE TDH(TOTAL DRAMA HIGH) THAT WOULD BE AWESOME LIKE YOU CAN SHOW THEM IN HIGHSCHOOL WITH OTHER PEOPLE TDI CHARACTERS

Kristin said...

Yay old people! 8D Happy almost-sort of birthday, almost-sort of 21 year old Anonymous~xD;;

18 Anonymous, That is sad! D: I'm a HUGE DxC. x.x;; I could see Courtney breaking up with Duncan more than him breaking up with her, though. xD;; Also, DuncanxGwen = ICKY:C

Anonymous said...

Duncan and gwen will never hook up never.
if they do that would suck.

Mary said...

21? 18?! get out! I'm two weeks to 27 over here!! Getting older doesn't mean I'll stop watching good animation if it's the only thing that's ever going to be good on tv. TDA is the best thing on, I'm serious. What else do you expect me to watch? Reruns of Andy Griffith on Tvland?

Samantha said...

mary ur awesome for watching while ur still old. wow my mom wont watch it because i said things like advunclar, hairspray is manly, and more. so its weird to her. chuck norris is trent.

Anonymous said...

AWWW! You know, I had a weird TDI dream, too. I (sadly) watched a TDA vid on youtube, and saw Gwen and Duncan hugging. Afterwards, I had a dream that Duncan was running through a grassy area, it was raining, and he spotted Gwen's sketchpad. He runs into the TDA "dining trailer", or whatever, and gives it back to her saying, "Gwen! I snatched your sketchpad. It's raining like heck out there."
And she smiles and says thanks. Then outta nowhere they lean in and kiss, right in front of Courtney and Trent. And my dream-self was like WTF?! Then Court and Trent hooked up. The end.
LOL

Anonymous said...

Hmm... I have not seen the episode the picture shows out of the twelve episodes released in Canada, and despite every one thinking he will be booted off in the bank heist challenge when courtney comes back, either he'll be booted off and return, or Owen won't be leaving TDA anytime soon. ;)

Unless... They bring all the cast-mates back in the season finale to cheer on the finalists (like the first season) and were to required to dress up for some awards show. So if that theory is correct then maybe Owen won or he's just having one of his "Owen moments" haha. Jusst a thought...

CRRRAZY Sam said...

i had one of those dreams.

MollyTorsvik said...

WHAT DID OWEN WON TDA AGAIN?

Allison said...

I'm sorry, but I'm one of the few people who HATE Courtney. I think SHE needs to get her jaw wired shut. I saw what she did to poor Owen and like Justin said, "This is bull!" <--lol btw But I have a question that's been on my mind FOREVER; Why didn't Cody come back? He was certainly a popular character (He was my favorite) And I have to say, a large amount of the TDI-Fanbase is made up of Girls. If you go on www.fanpop.com/totaldramaisland, it's the 'Fan Club' for TDI. And you'll see, a huge portion of it is girls. Anyways, I love TDI; I'm a fangirl. XD Keep it up!♥

castfire said...

This was in a newer episode. BTW, I loved episode 13! I won't give out any spoilers, but man, Duncan's face... xD

HEHE HI!! said...

actully i'm glad owen left....he was just a giant fat ball

Apples928 said...

I can't believe that Courtney got Owen voted off. I love her so much, but not when she is mostly into law and politics. I hope she seriously injures or wounds Harold. But Harold isn't worse than Justin.

Anonymous said...

castfire. . .
YES! OHMYGOD I SAW IT!!! I LOVED IT! Did you hear him squeak?! EEK!
Heather: "I've seen manlier men trying on women's shoes." . . .or something.

Chance said...

Ok, don't tell me that is a picture of owen winning again! I hate Owen he is annoying and it's so funny how they try to make him funny.

CRRAZY Sam said...

Oh i just had a dream.

That trent was a hippie... NAA!! just kidding. oh thinking about hippie trent... i wrote something about that in school and got a B for it.

Here is my Dream:
wait.. IT WAS ABOUT HIPPIE TRENT!!!
i put myself in tdi and made trent a hippie. then duncan laughed so hard then my brother came in the picture laughing then everyone else. so i decided being a hippy was cool, i put on my tie-die shirt and walked slowly... Gwen looked at me with a evil look i snarled pack. then i turn my back i saw ducan with a HUGE nerf gun shooting me in the back. then the guy i crushed on for SO long came into the picture. dude not funny. duncan and him had a slapping fight. then i went fishing then i fell in cuz someone pushed me. then i woke up screaming.

Anonymous said...

OMG, TDA peeps, 'cause I just had one of those awesome dreams, too!
It was after Courtney came back. . .
Leshawna walked aorund the Gaffers' trailer, and found Duncan and Court kissing. She was all, "What are you doin'?"
Duncan turned around and said, "What does it LOOK like I'm doing?"
Then Court peers around Dunc and says, "Hi Leshaw-" But she gets cut off 'cause Duncan starts kissing her again.
Leshawna growls and says, "Looks to me like you're makin' out with the enemy."
Then Duncan smiles and says (I hope the symbols don't really count as a swear) "The enemy. Ha! That sounds totally bad@$#, I love it." He and Court go back to kissing.
Lesh says, "You're gonna be the next one ta go if y'all don't get ya act together."
Duncan sighs and says "Fine. Later, babe." and he winks at Courtney.
She blows him a kiss as he walks away, and Lesh says, "Girl, whadda ya see in that boy anyway?"
Then there's this big ol' catfight and Duncan cheers Courtney on. I know it's kinda stupid, but since everyone else is posting their TDI/TDA dreams, why not?

Anyway, love TDA! I can't wait for the aftermath on Thursday! You guys are the best!

Anonymous said...

"This is bull!" Whatever, Justin. Owen's SOOOO annoying. 1, he inhales EVERYTHING he sees (not just edible stuff). 2, he's gross. And 3, he's weird. I'm so glad he's gone. He's just a great big turd ball. I thought it was really unfair the way he "won" TDI. Brownines? Really?
Izzy's SUCH A CHEATER! That's why I love her. . .

Anonymous said...

congrats you guys! but one think that i don't get is why it says all boys. all the people i know who watch tda are girls. i think tda is for girls and boys. and, 6 year olds watch it? i thought tda was for pre-teens and teenagers.