Wednesday, April 22, 2009

Congratz!!

Congratulations to my nephew Noah for taking 3rd place in his school's public speaking competition! What was the speech about?
Why, Total Drama Island of course!
Way to go dude! (P.S. Love the shirt)

38 comments:

duncan said...

Congratulations i like his shirt.
i have a tdi background on my computer. Congratulations again! (=^.^=)

Dee-ana said...

Sooooo cute! :3 Congrats!

!the ultimate courtney+twilight fan! said...

woot that is so awsome. congratz. that would be so easy for me cause i wouldnt have to do like any research for it and i know like everything about the show and again congratz for getting 3rd(i wish i could get that even though im in the higher classes =p ). ohh i just realized his name is noah like noah from the show . boy is that cool.

Samantha Ashley said...

Congrats! Hes so adorable!!! Hehe i see where you got the tdi Noah's name from! That would be awesome to have ur name used as a cartoon character's!

TDSBlogger said...

Cool! I wish I'd win public speaking awards, but I suck at speaking publicly due to my high chances of screwing up, which is ALOT. And I do agree that shirt is awesome... 'Cause I have it! lol

BTW, love the show, and it sucks that you won't be producing TDM... Hope you produce Season 4!

Will Baird said...

WOOO HOOO Noah was awsome!

Apples928 said...

That's really nice. He won 3rd place from public speaking of Total Drama Island. He must be a bigger fan than me, though I am the biggest fan of TDI in my school.

Bobbett said...

thats awesome! keep going dude!

tsunami_of_silver said...

Yay! Congratulations! Total Drama Island is always fun to talk about!

Anonymous said...

wow that's awesome...i would never win, cuz i suck at public speaking and i hate speaking in front of crowds....he's lucky that he has a character named after him, by the way that shirt is rockin

Anonymous said...

I told my brother about this, and he said "you know, this year i get to do a speech about whatever i want". And so i was all PLEASE! PLEASE PLEASE! I don't think he'll do his speech on TDI though :[

!the ultimate courtney+twilight fan! said...

i wish they had tdi shirts in america. i would so buy one cause if im obbssesed than i stick to it. i have tons of twilight stuff though

Anonymous said...

AWSOMENESS!!!! and I love his shirt, also.

Melissa said...

CONGRATZ DUDE!!! Love the shirt... Can I have one?? I NEED ONE!!

Anonymous said...

Cool. But wait his name is Noah right? is that where you got Noah's name (as in the TDI character)?

The Gothic Girly Girl said...

Where did he get the shirt?I'S LUVS IT!I really want 1 w/ Izzy on it!

Anonymous said...

that is an awsome shirt and congrats dude hope next year u get 1st

Olivia said...

Oooh! Big congrats! :D I wanna read this speech!

DxG 4ever DxG 4never said...

congratz!!!
by the way i was curios... will duncan & courtney break up?

Owen said...

Awesome! Anyone know what season 4
is going to be called?

Izzi said...

OMG i love his shirt.. I WANT IT

Anonymous said...

Niice!
I always get 3rd place for speeches too :)

Courtney+Duncan4ever said...

Congratulations!!!!!!!!! Spiffy medal too... haha, nice shirt!

roxy said...

How do you make a speech about total drama island? It just seems impossible... Can you please like tell me what he said... Ask him and take his notes and put them on here becuz im confused mojorly. But congrats Noah! <3

roxy said...

Woah woah woah wait wait wait... TDM? ARE YOU SERIOUSE? YOU ALREADY HAVE SEASON 3? WHATS IT CALLED U HAVE TO TELL ME!

tdadxc said...

omg i want that shirt! lol good job

MadiYasha said...

hehe, Noah ^^

and dude I would kill for that shirt o.o

Anonymous said...

woah congratz :D

GothTDIFan said...

Cool, congrats.I can't want to Tdi 5th season .That be cool that TDI had a conest to put new peolpe/animals in it. Awsome,Congats. (agian)

Anonymous said...

OMG cool!! thats awesome!! Where did he get that shirt cuz I want one with a picture of all the players and a big one of Izzy cuz she is my fave

Twinsisters-br said...

Hi, we are brasilian fans of "Total Drama Island", because it's so cool and funny!
In the moment, we're watching the 10th episode, and everybody loves TDI (on Brazil, the name called "Ilha dos desafios").

Anonymous said...

I think it's really cool how the real Noah came in 3rd place in his competition and "TDI"'s Noah was eliminated 3rd in the competition...WEIRD, but cool!

tdirocks said...

cool coming in third.p.s. were you got that cool shirt??

Anonymous said...

Is that where you got Noah's name from? Just wondering. I love the shirt :)

Samantha said...

LOL NOAH UR AWESOME! that y u have that name... does he like it lol

sketchdiva said...

Wow, LOL, tell him congrats from me! Hey, just a quick question: Did you happen to name Noah (the TDI dude) after Noah (your nephew)???
Just curious. . .

DJDJ said...

TDI deserves #1 !!!
Congrats though!

MollyTorsvik said...

where did he get this t-shirt from?